کارخانه تولید نی پلاستیکی

کارخانه تولید نی پلاستیکی

فهرست مطالب

کارخانه تولید نی پلاستیکی در تهران کیست: نوشیدن نی ها نوشیدن را آسان تر، راحت تر و لذت بخش تر می کند. در مجالس رسمی بهتر است از نی یا نی برای نوشیدن مایعات یا نوشابه استفاده کنید. هر نی تاشو به راحتی به زاویه مورد نظر خم می شود تا یک نوشیدنی لذت بخش را تجربه کنید.

دو سر نی پلاستیکی یکبار مصرف صاف است، گوشه های تیز ندارد که باعث ایجاد خراش شود و برای کودکان و بزرگسالان بی خطر است. استفاده از نی رنگارنگ باعث شادی بیشتر کودکان می شود و آنها را تشویق می کند تا نوشیدنی خود را تمام کنند.

نی پلاستیکی یا نی نوشیدنی چیست؟

نی یکی از وسایل ضروری روی میز غذاخوری است که برای نوشیدن انواع نوشابه، آب میوه، شیر و آب از آن استفاده می شود. نی های پلاستیکی از مواد پلاستیکی و پلیمری تولید می شوند و در رنگ ها، طرح ها، اندازه ها و قطرهای مختلف به فروش می رسند. همچنین نی های کاغذی یا شیشه ای با طراحی جذابی وجود دارد که برای تزیین جشن تولد و سرو شیرینی مناسب است.

نی لوله کوتاهی برای انتقال مایع از فنجان به دهان نوشیدنی است. چنین لوله ای می تواند مستقیم یا دارای زاویه خمشی باشد. یک سر آن در فنجان و سر دیگر آن در دهان نوشنده قرار می گیرد. عمل عضلانی فشار هوا را در دهان کاهش می دهد و مایع درون ظرف را به سمت نی بالا می برد.

نی پلاستیکی یا نی نوشیدنی چیست؟

مراحل تولید نی پلاستیکی

مراحل خط تولید نی آشامیدنی از تغذیه دستگاه تا تولید محصول نهایی شروع می شود. در این مراحل اپراتور فقط باید مواد اولیه را به دستگاه اضافه کند. کار با این دستگاه بسیار آسان و ساده است و نیازی به مهارت و دانش قبلی ندارد.

کافی است اپراتور مواد اولیه را وارد مخزن کند و پس از آن تمام مراحل تولید به صورت خودکار توسط ماشین آلات انجام می شود. پس از افزودن مواد اولیه به اکسترودر، مواد از سیلندر دستگاه شلیک شده و به صورت مارپیچی به مواد مورد نیاز برای ساخت نی ها وارد می شوند.

سپس از خروجی سیلندر وارد قالب شده و به شکل دلخواه در می آید. سپس لوله های نی وارد حمام خنک کننده می شوند تا با کاهش دما جامد شوند و در فضای خالی نی ها قرار گیرند. سپس توسط دستگاه کشش یا بکسل به سمت اره کشیده می شوند تا اره آنها را به اندازه دلخواه برش دهد. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید نی پلی پروپیلن یا pp می باشد.

اجزای تشکیل دهنده خط تولید نی پلاستیکی

ماشین آلات مورد نیاز خط تولید نی آشامیدنی بیشتر به ایران وارد می شود. شرکت پلیمر فرآور اما با تلاش مهندسان توانمند خود این ماشین ها را جایابی و تولید کرد.

خط تولید شامل اکسترودر، قالب، وان خنک کننده، ماشین کشش، چاقوی مخصوص می باشد و در صورت نیاز به خطوط رنگی روی نی از کواکسترودر استفاده می شود. نی های تولیدی می توانند یک رنگ، دو رنگ، سه رنگ یا بیشتر باشند.

جنس نی پلاستیکی

نی یکبار مصرف از مواد اولیه پلی پروپیلن و پلی اتیلن درجه یک و مواد افزودنی ضروری و مجاز با استفاده از مواد اولیه مرغوب و کاملا بهداشتی با بهترین رنگ ساخته شده است که باعث می شود کیفیت بالای این محصول پس از خرید رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

جنس نی پلاستیکی

بسته بندی نی پلاستیکی یکبار مصرف در رنگ و سایز های مختلف

نی های یکبار مصرف رنگی با ظاهری بسیار مطلوب و مشتری پسند با قطر و سایزهای مختلف در بسته بندی نایلونی بهداشتی در پخش پلاستیک آریا موجود می باشد. سایزهای مختلف مانند نی های با قطر کم و ضخیم برای نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه مناسب است و از نی های با قطر بزرگتر برای کیسه های یخ و نوشیدنی های گرم استفاده می شود.

این محصول نوشیدنی مایع در برابر دماهای بالا و پایین مقاوم است و هنگام استفاده در انواع مایعات طعم و رنگ نامطبوعی به نوشیدنی شما نمی دهد. استفاده از نی های رنگی برای تشویق کودکان به نوشیدن شیر در خانه و مدرسه بسیار مناسب است.

نی های یکبار مصرف در اندازه ها و ابعاد مناسب برای قرار گرفتن در انواع فنجان های کوتاه و بلند هستند و می توانید برای راحتی و راحتی بیشتر از آن ها استفاده کنید. راحتی در استفاده. از قسمت انعطاف پذیر نی استفاده کنید تا آن را خم کنید و راحت تر مایعات بنوشید.

سایز های مختلف نی یکبار مصرف

نی های پلاستیکی یکبار مصرف در مقادیر مختلف در بسته بندی های بزرگ برای رستوران ها و مجالس با مهمانی های بزرگ و نی های طرح دار فانتزی مناسب است تا کودکان از نوشیدنی های خود لذت ببرند. این محصول کاربردی و کارآمد برای راحتی نوشیدنی در طرح ها و اندازه های مختلف در توزیع آریا قابل استفاده بوده و به صورت عمده و تک به فروش می رسد.

شما کاربران عزیز این محصول می توانید با توجه به فنجان و نوشیدنی مورد نظر خود از انواع آن استفاده کرده و برای جلوه بهتر در هنگام پذیرایی از میهمانان بر روی میزهای غذاخوری خود از این مجموعه خرید نمایید. کیفیت و استحکام بالای این محصول بدون تغییر شکل و فرم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته است.

مزایای استفاده از نی پلاستیکی یکبار مصرف

استفاده از نی های یکبار مصرف بسیار بهداشتی تر از نی های شیشه ای، نی های فلزی، نی های چوبی و نی های بامبو است، زیرا نی ها بسیار نازک هستند و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن نیستند. بنابراین ذرات ریز شیره، نوشابه، شیر، شربت و سایر نوشیدنی ها در آن باقی می ماند و به تدریج کپک ایجاد می کند که باعث آلودگی و بیماری های دستگاه گوارش می شود. در نتیجه استفاده از نی یکبارمصرف نیازی به شستشو ندارد و راحت تر است. نی های پلاستیکی یکبار مصرف برای استفاده در مجالس بزرگ بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است.

  • راحتی

هنگام نوشیدن مستقیم مایعات، لیوان باید به سمت صورت متمایل شود که احتمال ریختن آن را افزایش می دهد. استفاده از نی نوشیدنی به نوشیدن مایعات بدون این مشکل کمک می کند، به خصوص زمانی که داخل آن یخ وجود دارد. این سوال ممکن است ساده به نظر برسد، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این ریسک را در قرارهای مهم یا هنگام پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت یا هنگام برخورد با کودکان انجام ندهند.

مزایای استفاده از نی پلاستیکی یکبار مصرف

  • بهداشت

هنگام نوشیدن از قوطی های فلزی، استفاده از نی نوشیدنی بسیار بهداشتی تر از زمانی است که دهان مستقیماً به قوطی برخورد می کند. باکتری‌های مضر می‌توانند روی درب قوطی‌های آلومینیومی که در طول فرآیند نگهداری، حمل و نقل و جابجایی در فروشگاه‌ها لمس شده‌اند، زنده بمانند. اگرچه ممکن است در رستوران ها لیوان ها به خوبی شسته نشود و استفاده از نی نوشیدنی انتخابی بهداشتی تر است.

  • کمک به افراد دارای معلولیت جسمی

نوشیدن از یک فنجان برای افرادی که دارای اختلالات حرکتی، ضعف عضلانی یا مشکل در بلع هستند می تواند دشوار باشد و استفاده از نی نوشیدنی می تواند به این افراد کمک کند تا راحت تر غذا بخورند.

  • جلوگیری از زرد شدن دندان ها

نوشیدنی های گازدار، چای و قهوه به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان می شوند. استفاده از نی نوشیدنی از تماس این نوشیدنی ها با دندان جلوگیری می کند. البته برای جلوگیری از زرد شدن دندان ها باید نی آبخوری را کمی جلوتر از ردیف دندان های جلو قرار داد.

نکته نهایی در مورد کارخانه تولید نی پلاستیکی تهران

همانطور که گفته شد مصرف نوشیدنی های اسیدی و شیرین باعث فرسایش دندان می شود. یکی از موثرترین راه های پیشگیری استفاده از نی است. اما بهتر است از نی های پلاستیکی و یکبار مصرف که محیط را آلوده می کنند استفاده نکنید.

ما در گروه گوگرین با هدف حفاظت از محیط زیست و ترویج سبک زندگی بدون زباله، نی فولادی سازگار با محیط زیست تولید کرده ایم. بنابراین، اگر عاشق طبیعت هستید و به فکر حفظ محیط زیست هستید، با استفاده از نی های قابل استفاده مجدد، ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید.

 

مقالات پیشنهادی

کارخانه ظروف یکبار مصرف تهران

هلدینگ تابلوشو

تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی

جدیدترین مقالات

اطلاعات تماس
تهران ، شهر زیبا ، خیابان سرگیس اردوشاهی(مخابرات قدیم) ، نبش کوچه معین ، پلاک ۳