تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی

تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی

فهرست مطالب

تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی در تهران کیست؟ درب بطری به عنوان محافظ یا در واقع یک درپوش برای بطری های محتویات مختلف طراحی شده است. این دستگاه در انواع، مدل ها، رنگ ها و اندازه های مختلف در کارخانه های مطرح جهانی تولید می شود و در جامعه مدرن و البته در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل مواد به کار رفته در ساخت آن به راحتی قابل بازیافت است.

معرفی درب بطری

درب بطری یکی از وسایلی است که وظیفه اصلی آن پوشاندن بطری هایی است که در واقع به شکل گرد تولید می شوند و با توجه به نوع بطری یا محصول در فرآیند ساخت درپوش های پلاستیکی از مواد مذاب پلیمری استفاده می شود و این امر در طی فرآیند چرخشی و فشار قالب گیری به گونه ای که پلیمر نیمه مذاب در یک پیستون قرار می گیرد و قالب می گیرد.

سپس شکل و ظاهر شیارهای بیرونی در و دهانه های داخلی را به خود می گیرد. پس از مراحل قالب گیری، درب ها به کمک مایع خنک کننده سخت و محکم می شوند. درب بطری معمولاً از مشتقات پلاستیکی ساخته می شود و به دلیل کاربردهای فراوان انواع مختلفی دارد. بنابراین انواع درب بطری در صنایع مختلف از جمله آرایشی و بهداشتی، غذایی، نوشیدنی، لوازم خانگی و مصارف پزشکی استفاده خواهد شد.

معرفی درب بطری

انواع درب بطری پلاستیکی

درب بطری را می توان به عنوان یک وسیله بسته بندی تعریف کرد که هدف آن اطمینان از باقی ماندن محتویات یک ظرف در آن ظرف تا زمانی که برای استفاده آماده شود، است. قسمت بیرونی درب بطری معمولاً بافتی دارد تا صاف‌تر و راحت‌تر باز شود و معمولاً لبه‌ای در پایین درب وجود دارد. در برخی موارد، بالای درپوش حک شده است که معمولاً شامل دستورالعمل نحوه باز کردن بطری (در مورد بطری های دارویی) یا شکل لوگوی شرکت است.

درب بطری‌های پلاستیکی، مانند آنهایی که روی بطری‌های آب یا بطری‌های دارو یافت می‌شوند، معمولاً دارای یک نخ داخلی هستند که با نخ خارجی در گردن ظرف مطابقت دارد تا درپوش را در جای خود نگه دارد. نخ داخل کلاهک به صورت tpi یا threads در هر اینچ تعریف می شود و تعداد رزوه های استفاده شده به میزان ایمن بودن کلاهک بستگی دارد. همچنین دارای نخ های استاندارد، اندازه های درپوش است که استفاده از درپوش های مطابق با بطری ها را آسان می کند.

همانطور که می دانید امروزه از درب بطری ها بسیار استفاده می شود. در واقع درب بطری های پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شوند که اندازه ها و طرح های متفاوتی دارند. هر کدام با توجه به بطری های استفاده شده در رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند. رایج ترین کاربرد انواع درب بطری، پوشاندن و آب بندی ظروف و بطری های پلاستیکی است. درپوش های پلاستیکی معمولا برای انواع نوشیدنی ها، بطری های ضد رسوب، شامپو، مواد شوینده ظرف، سفید کننده، اکسید کننده، روغن موتور و غیره استفاده می شود. برای درک بهتر انواع درب بطری به برخی از آنها اشاره می کنیم.

یکی از انواع درب بطری، درب ظرف محکم است که به عنوان درپوش کششی نیز شناخته می شود. این نوع درب ها اغلب برای لیوان های نوشیدنی تولید و استفاده می شوند. نوع دیگری از درب بطری ها درپوش های ورزشی هستند که معمولاً برای قمقمه های ورزشی و شوینده های مایع استفاده می شوند.

از رایج ترین انواع درب بطری می توان به درپوش پیچی اشاره کرد که به درب پیچ نیز معروف است. استفاده از درپوش پیچ برای بطری ها در صنایع مختلف به طور چشمگیری افزایش یافته است. چوب پنبه در واقع نوع دیگری از درب بطری است که به آن درپوش چوب پنبه ای نیز گفته می شود. این نوع درب ها معمولا جنبه تزئینی دارند و چون جلوه خاصی به محصول می دهند بیشتر برای شیشه های لوکس استفاده می شوند.

انواع درب بطری پلاستیکی

انواع مواد اولیه برای تولید درب بطری پلاستیکی

اکثر درب بطری های پلاستیکی از پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده اند که چهار مورد از رایج ترین آنها عبارتند از:

  • PET (پلی اتیلن ترفتالات) که قوی و سبک است، اغلب برای درب بطری های آب معدنی و نوشابه استفاده می شود.
  • HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) که قوی، سفت و سخت و در عین حال سبک وزن است.
  • LDPE (پلی اتیلن با چگالی کم) که انعطاف پذیر است و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد.
  • PP (پلی پروپیلن)، که قوی، قوی و بادوام است، معمولا برای انواع درب بطری استفاده می شود.

با این حال می توان از پلاستیک های دیگری نیز استفاده کرد. به دلیل استفاده گسترده از درب بطری، استفاده از مواد قابل بازیافت بسیار رایج است. هنگام انتخاب ماده خام مورد استفاده برای درب بطری، باید ویژگی هایی مانند مدت زمان استفاده از آن را در نظر بگیرید (به عنوان مثال، درب بطری آب یکبار مصرف، بر خلاف درب بطری منقضی شده که برای یک ماه در نظر گرفته شده است).

عدم نیاز به مقاومت بالا، از دیگر عوامل موثر در انتخاب مواد اولیه، نوع محصول مورد استفاده (مایع، پودر) است. همچنین توجه داشته باشید که تمام موادی که برای درب بطری ها در تماس با داروها، غذاها یا نوشیدنی ها استفاده می شود باید از پلیمرهای درجه مواد غذایی باشند.

انواع مواد اولیه برای تولید درب بطری پلاستیکی

ویژگی های درب بطری پلاستیکی

معمولاً به همان اندازه که بطری های پلاستیکی تولید می شود، به همان اندازه درب بطری برای تهیه و تولید مورد نیاز است. این محصول دارای ویژگی ها و عملکردهای بسیاری است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به کیفیت مواد آن اشاره کرد که از مواد پلاستیکی مرغوب ساخته خواهد شد.

بنابراین از استحکام کافی برخوردار بوده و قادرند محتویات داخل بطری ها را بپوشانند و از ریختن آن جلوگیری کنند. یکی دیگر از مزایای کلاهک پلاستیکی این است که می توان از آن بیشتر استفاده کرد. بنابراین وقتی بطری حاوی غذا یا مایع می‌خرید؛ پس از استفاده می توانید درب بطری را ببندید و دفعه بعد از آن استفاده کنید. تنوع سایز و رنگ های مختلف مناسب برای درب بطری از دیگر ویژگی های این محصول است.

ویژگی های درب بطری پلاستیکی

سایز های مختلف درب بطری پلاستیکی

همانطور که می دانید درب بطری برای محصولات مختلف و کاربردهای مختلف استفاده می شود. از این رو این درب ها در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند که هر کدام با توجه به محصول مورد نظر کاربرد خاص خود را دارند. فروش انبوه درب بطری های پلاستیکی در سایزهای مختلف انجام می شود که به روش های مختلفی می توانید آنها را خریداری کنید. برخی از اندازه های درب بطری موجود در بازار عبارتند از:

  • درب بطری 24 سوراخ: این اندازه درب با کیفیت است و برای بطری های مختلف با قطر 24 سوراخ قابل استفاده است.
  • درب بطری 28 Bore Size: این درپوش ها نیز بسیار با کیفیت و محکم هستند. درب بطری با دهانه 28 میلی متری قابل استفاده برای انواع نوشیدنی های گازدار و ضدآب مانند آب معدنی، نوشابه، آب میوه، شراب مالت، دالستر، روغن و غیره است.
  • درب بطری با اندازه 38 سوراخ: یکی دیگر از موارد پرکاربرد و پرکاربرد در صنعت، درب سایز 38 سوراخ است که این نوع درب ها بیشتر در فرآیند بسته بندی بطری های حاوی لبنیات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی و نقش برجسته روی درب پلاستیکی

یک پیام متمایز، آرم شرکت، شعار، آدرس یا هشدار، یا ترکیبی از آنها  به راحتی می‌تواند به بالای درب بطری پلاستیکی اضافه شود. در واقع، این گزینه می تواند نیاز به برچسب ها را برطرف کند و می تواند شامل تبلیغات متقابل یا هشدارهای محصول باشد.

نقش برجسته همچنین به عنوان یک راه عالی برای جلب توجه مشتریان یا مصرف کنندگانی عمل می کند که ممکن است برچسب را نادیده بگیرند اما نمی توانند هنگام باز کردن بطری از درپوش چشم پوشی کنند، به خصوص زمانی که نقش برجسته با رنگ های سفارشی ترکیب می شود. بعلاوه، پس از گم شدن یا برداشتن اشتباه برچسب، نقش برجسته ماندگاری طولانی دارد. به دلیل سهولت استفاده از مهر زنی در فرآیند تولید درب بطری، معمولاً هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

طراحی و نقش برجسته روی درب پلاستیکی

قیمت درب بطری پلاستیکی

شکل درب بطری بسته به مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن ممکن است متفاوت باشد. بنابراین کیفیت مواد تشکیل دهنده این محصول بسیار مهم است. البته باید گفت که قیمت درب بطری های پلاستیکی با توجه به نوسانات بازار متفاوت است و در حال حاضر نمی توان به طور قطعی آن را اعلام کرد. البته خرید درب بطری به صورت عمده هزینه کمتری خواهد داشت. همانطور که می دانید درب بطری به صورت کیلویی به فروش می رسد. به همین دلیل برای اطلاع از لیست قیمت درب بطری می توانید با کارشناسان فروش آنلاین تماس بگیرید.

تولید انواع درب بطری پلاستیکی

درب بطری های پلاستیکی بسیار متنوع است. از پرکاربردترین انواع درب ها می توان به درب چرخشی، دیسکی، دکمه ای و … اشاره کرد که در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

پلیمرفرآور انواع درب بطری های پلاستیکی را با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می کند. علاوه بر این، قیمت مقرون به صرفه و رقابتی محصولات پلیمرفرآور یکی از ویژگی های متمایز شرکت ما می باشد. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی

کارخانه ظروف یکبار مصرف تهران

هلدینگ تابلوشو

 

جدیدترین مقالات

اطلاعات تماس
تهران ، شهر زیبا ، خیابان سرگیس اردوشاهی(مخابرات قدیم) ، نبش کوچه معین ، پلاک ۳