سطل زباله تبلیغاتی pp-ps-pet

سطل زباله تبلیغاتی pp-ps-pet

فهرست مطالب

سطل زباله تبلیغاتی pp-ps-pet را می توان یکی از مهم ترین ابزارهای کاربردی برای مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، تولیدی و … دانست. محیط ها در واقع معمولاً ما از سطل زباله برای نگهداری زباله های خشک و مرطوب استفاده می کنیم و این فرآیند می تواند در جلوگیری از غیربهداشتی شدن محیط بسیار مفید باشد.

در واقع باید بدانید که انواع سطل زباله می تواند یکی از مهم ترین وسایل مورد استفاده برای نگهداری زباله باشد و باید بر اساس تقسیم بندی قابل بازیافت، غیر قابل بازیافت و … بهترین محصول را انتخاب کنید. در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سطل زباله

سطل های زباله از مواد مختلفی ساخته می شوند. استحکام و دوام سطل زباله به موادی که از آن ساخته شده است بستگی دارد. برخی از سطل های زباله از پلاستیک ساخته شده اند. این نوع سطل ها سبک و قابل حمل هستند. آنها را می توان به راحتی جابجا کرد. حتی اگر زباله های زیادی در آنها وجود داشته باشد، باز هم وزن ندارند. البته سطل زباله های پلاستیکی محکم و بادوام نیستند.

برخی دیگر از سطل های زباله فلزی هستند. البته فلزی که برای سطل زباله استفاده می شود ضد زنگ است. زیرا بیشتر زباله ها حاوی آب و مایعاتی هستند که باعث زنگ زدن سطل زباله می شوند. برای تولید سطل های فلزی از آلیاژ آلومینیوم یا فولاد استفاده می شود.

اگرچه این نوع سطل زباله بسیار محکم و بادوام است، اما وزن آن سنگین است و حمل آن را کمی سخت می کند. البته در برخی سطل های زباله از فلزات نازک برای کاهش وزن استفاده می شود. پلاستیک فشرده یکی دیگر از مواد برای ساخت سطل زباله است که نه تنها سبک وزن است بلکه از استحکام بالایی نیز برخوردار است.

سطل زباله

 

اندازه سطل زباله مناسب چقدر است؟

سطل زباله در اندازه های مختلف تولید می شود. اندازه سطل باید به گونه ای باشد که مجبور نباشید آن را چندین بار در روز خالی کنید. اندازه سطل زباله باید با توجه به میزان زباله ای که در خانه تولید می شود تهیه شود.

سطل های بزرگتر برای خانه های شلوغ مناسب تر هستند. البته اندازه سطل نباید به گونه ای باشد که هر چند روز یکبار پر شود. در این صورت زباله های قبلی ته سطل می مانند و کپک می زنند.

هر شب باید سطل زباله را خالی کنید. آن را تمیز بشویید تا هر گونه زباله باقیمانده از بین برود. سپس یک نایلون تمیز و بزرگ در آن قرار دهید.

ویژگی های سطل زباله مناسب

سطل زباله بستر مناسب باید محکم و بادوام باشد. محکم بودن سطل بسیار مهم است. اگر شکسته شود، آب فاضلاب می تواند بیرون بیاید و بوی بدی در خانه ایجاد کند. البته مواظب باشید که پسماندها را در زمانی که آب به طور کامل از بین رفت، داخل سطل خالی کنید.

اگر زباله (مثلاً ضایعات غذا یا تفاله چای) همراه با آب در سطل زباله ریخته شود، سطل زباله را سنگین می کند. بوی بدی هم در خانه است. درب سطل زباله باید کاملا بسته باشد و اجازه ندهد بو وارد فضا شود. باز کردن درب سطل زباله نیز بسیار مهم است.

برخی از آنها پدال دارند، با فشار دادن پا روی پدال، درب سطل زباله باز می شود و پس از رها کردن، بسته می شود. این نوع سطل زباله برای مکان های عمومی، سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه هایی که سطل زباله کاملا محصور است مناسب است. از طرفی دیگر نیازی نیست کاربر درب زباله (پر از میکروب و باکتری) را با دست باز کند.

به علاوه برخی از سطل های زباله دارای درهای متحرک و گردان هستند. با تکان دادن در، قسمتی از دهانه آن راهی برای قرار دادن زباله ها باز می کند. این نوع سطل های زباله اغلب در مکان های عمومی استفاده می شوند. از پلاستیک ساخته شده اند و روکشی سبک دارند و با فشار کمی حرکت می کنند.

البته این نوع سطل برای زباله های خشک مانند کاغذ، چرم خوراکی، بطری و … مناسب است. بهتر است زباله های مرطوب را در این نوع سطل ها قرار ندهید. سطل های زباله بزرگ مورد استفاده در ادارات و سازمان ها از پلاستیک ساخته شده اند. برای حمل این سطل ها به چرخ هایی مجهز شده اند که به راحتی قابل جابجایی هستند.

ویژگی های سطل زباله مناسب

 

مزایای سطل زباله پلاستیکی

یکی از مهم ترین محصولات موجود در بازار امروز سطل زباله پلاستیکی است که در مدل های مختلف تولید می شود و قابل استفاده در منازل، ادارات و مراکز تجاری و صنعتی می باشد. در تولید این محصول از انواع پلاستیک در مدل های مرغوب و باکیفیت استفاده می شود و همچنین از آنجایی که این سری از محصولات وزن کمتری دارند، می توان آنها را گزینه ای مناسب برای محیط های مختلف دانست.

این سری از سطل ها علاوه بر وزن کمتر، قیمت کمتری نیز دارند. در نهایت می توان گفت که به این دو دلیل، انواع سطل های پلاستیکی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

  • وزن سبک
  • راحتی در استفاده
  • مدل‌های متنوع
  • رنگ‌های متنوع
  • قیمت مناسب
  • طیف استفاده گسترده (مسکونی، تجاری، اداری و غیره)

 سطل زباله PET

سطل زباله PET  یک جعبه سیار است که برای نگهداری زباله های رادیواکتیو در زمینه پزشکی هسته ای استفاده می شود. می توان از آن برای محافظت در برابر اشعه گاما یا اشعه بتا استفاده کرد. در صورت نیاز پزشکان یا بیماران می توان آن را در اتاق های معاینه پزشکی هسته ای و اتاق های مشاهده قرار داد.

یک اتاق بالینی، بخش، یا سایر مناطق آزمایش. جعبه بستر حیوانات متحرک مجهز به چرخ‌های متحرک قابل قفل، دستگیره برای جابجایی آسان، درب کنترل‌شده با پدال پایی که از پایین قفل می‌شود و درب باز و بسته برای جابجایی زباله‌های بزرگتر است.

مشخصات ضخامت و اندازه سپر را می توان با توجه به سطح تشعشع در بخش سفارشی کرد. محصولات ارائه شده توسط شرکت ما از مواد سربی با چگالی بالا و محافظت بالا و مواد فولادی ضد زنگ قوی و بادوام ساخته شده و توسط موسسات حرفه ای تست شده است، بنابراین می توانید با اطمینان سفارش دهید.

 

سطل زباله PP

به لطف طراحی باریک سطل زباله، راه حل ایده آلی برای زباله ها و کوچکترین منطقه اطراف خانه یا محل کار است. این سطل زباله عمودی به شما امکان می دهد از حداقل فضا استفاده کنید تا بتواند مانند یک زباله سوز سنتی اما با ظرفیت بیشتر در آشپزخانه شما جای بگیرد.

پرتاب کیسه های زباله در جای مناسب را به یک عادت خوب تبدیل کنید، این مواد کیسه ای برای محیط زیست ما است. مدیریت زباله و بازیافت را آسان تر کنید، ظرفیت بزرگ برای خانه های خانوادگی شلوغ ایده آل است.

مناسب برای خانه ها، هتل ها، ادارات و غیره، به دلیل ظرفیت زیاد، سطل زباله نیست. به همین ترتیب، نیازی به تخلیه نیست. استفاده اصلی به عنوان سطل زباله / بازیافت، اما می تواند برای غذای حیوانات خانگی، غذای اسب، مواد شوینده لباسشویی یا غذای خشک و غیره استفاده شود. برنامه بازیافت خود را ساده کنید. مناسب برای زباله های خانگی، شیشه، کاغذ، جعبه و. .. زباله های مواد غذایی، صحنه های قابل اجرا: داخل و خارج از منزل، آشپزخانه، رستوران و غیره است.

سطل زباله PP

 

 

چطور از سطل زباله نگهداری کنیم تا کمتر دچار خرابی شود؟

سطل زباله به دلایل مختلفی ممکن است از کار بیفتد که در مورد آنها با شما صحبت خواهیم کرد. در صورت تمایل به استفاده از این محصول باید توجه داشته باشید که سطل های زباله پلاستیکی در اثر ضربه های شدید ممکن است آسیب ببینند و به همین دلیل در حمل این سطل های زباله باید مراقب باشید.

همچنین اضافه کردن وزن زیاد به انواع سطل های پلاستیکی می تواند باعث شکسته شدن بسیاری از این نوع سطل ها از دسته شود، بنابراین در انتخاب و خرید مدل های مختلف سطل باید دقت زیادی به خرج دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه نیز می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با کارشناسان ما در مورد انواع سطل زباله و بهترین محصول موجود برای خرید بهترین محصول با کارشناسان ما صحبت کنید.

در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده می شود اما در صورت عدم نگهداری به زودی می شکند. باید توجه داشته باشید که انواع سطل زباله استیل در صورت عدم نگهداری مناسب نیاز به تعویض در مدت زمان کوتاهی دارند و در خرید این محصول باید نهایت دقت را به خرج دهید.

به طور کلی می توان گفت که این سری از سطل ها کاربردهای زیادی دارد اما برای نگهداری ضایعات مرطوب مانند پوست میوه ها نباید از این سری سطل ها استفاده کنید و توجه داشته باشید که تمامی مدل های سطل زباله پس از یک بار شستشو نیاز خواهند داشت.

 

مقالات پیشنهادی

کارخانه ظروف یکبار مصرف تهران

هلدینگ تابلوشو

تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی

جدیدترین مقالات

اطلاعات تماس
تهران ، شهر زیبا ، خیابان سرگیس اردوشاهی(مخابرات قدیم) ، نبش کوچه معین ، پلاک ۳